Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1570
Назва: Грані слова – грані художнього світу аналітичні студії
Інші назви: The facets of the word are the facets of art world. Analytical studios
Автори: Марко, Василь Петрович
Marko, Vasyl
Ключові слова: естетична комунікація
духовний досвід
ритм
краса
духовна рівновага
внутрішній монолог
гра
жанр
жанрові різновиди
aesthetic communication
spiritual experience
rhythm
beauty
spiritual balance
inner monologue
acting
genre
genre variety
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Марко В. П. Грані слова – грані художнього світу аналітичні студії / Василь Петрович Марко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (літературознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 142. – С. 14-21.
Серія/номер: Філологічні науки (літературознавство);
Короткий огляд (реферат): (uk) В аналітичних студіях розглядаються поема П. Тичини «Похорон друга», поезії М. Рильського «Черемшина після дощу» та М. Вінграновського «Сеньйорито акаціє, добрий вечір», роман П. Загребельного «Юлія, або Запрошення до самовбивства» з погляду концептуально-стильових тенденцій та особливостей їхнього художнього світу. Аналізується основний пафос поетичних творів, способи розкриття внутрішнього світу ліричного героя, його духовний досвід. Простежуються художні пошуки П. Загребельного на прикладі романів, поєднання у них різних жанрових ознак.
(en) The paper under consideration is devoted to the conceptual and stylistic analysis of poems «The Funeral of My Friend» («Pohoron druga» by P. Tychyna, «The Bird Cherry after the Rain» («Cheremshyna pislya doschu») and «Good Evening, Acacia, My Lady» («Senorita acacia, dobry vechir») by M. Vinhranovsky and of P. Zahrebelny’s novel «Julia, or an I nvitation for the Suicide» («Julia, abo zaproshennya do samovbyvstva». The peculiarities of the artistic world are also studied. The poem «The Funeral of My Friend» is original according to its genre signs and predefined genre-creating factors. The lyric mastering of the material prevails in the poem. The ideas and experience of the lyric hero are organically included into the structure of the poem. The lyrical hero comprehends philosophical ideas of the tragic epoch. The main fervor of the verse «The bird cherry after the rain» is love for beauty, to life, wise understanding of his flow, value of minute and memory as unique bases of spiritual equilibrium of the world and man. The artistic maintenance of M. Vinhranovsky’s verse «Good Evening, Acacia, My Lady» is substantially removed from the direct meaning of the details. The poet created the character of the embarrassed, even confused soul. The state of еру lyric hero is caused by the casual meeting with an old acquaintance. He cannot at once understand the situation and find corresponding tone of the conversation. That’s why he addressed to the tree as if it were his sweetheart. The artistic searches of P. Zahrebelny are accumulated in the genre as a result of the activation of external and internal genre-creating factors. He is a master of original genre varieties: «The Miracle» is a novel-hypothesis about the architect of the temple, «Me, Bohdan» is a novel-monologue about the creator of the Cossack state. The novel «Julia, or an invitation for the suicide» is in some ways traditional for the writer, and by some other signs is close to post-modernism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1570
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грані слова – грані художнього світу аналітичні студії .pdf353,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.