Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1539
Title: | Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід |
Authors: | Набока, Борис Стефанович |
Keywords: | стратегія розвитку освіти моделі школи прогностичні моделювання навчального закладу модель |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Набока Б. С. Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід / Борис Стефанович Набока // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 196-208. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | (uk) У статті аналізуються гносеологічні та загальнометодологічні принципи моделювання системи освіти в контексті реалізації її стратегічних цілей. (ru) В статье анализируются гносеологические и общеметодологические принципы моделирования системы образования в контексте реализации ее стратегических целей. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1539 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри педагогіки та освітнього менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою.pdf | 8,94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.