Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1539
Title: Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід
Authors: Набока, Борис Стефанович
Keywords: стратегія розвитку освіти
моделі школи
прогностичні
моделювання навчального закладу
модель
Issue Date: 2011
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Набока Б. С. Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід / Борис Стефанович Набока // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 196-208.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: (uk) У статті аналізуються гносеологічні та загальнометодологічні принципи моделювання системи освіти в контексті реалізації її стратегічних цілей.
(ru) В статье анализируются гносеологические и общеметодологические принципы моделирования системы образования в контексте реализации ее стратегических целей.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1539
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри педагогіки та освітнього менеджменту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.