Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1536
Title: | Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема |
Authors: | Горбенко, Олена Борисівна |
Keywords: | майбутні вчителі музики педагогічні умови комплексно-інтеграційна технологія художньо-інтерпретаційні вміння художньо-інтерпретаційний процес музично-виконавська компетентність |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Горбенко О. Б. Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 92-100. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | (uk) У статті визначається роль і сутність музично-виконавської компетентності в структурі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Музично-виконавська компетентність розглядається як інтегративна професійно значуща якість майбутнього фахівця, яка визначається художньо-інтерпретаційними компетенціями у різних видах музично-виконавської діяльності (ru) В статье определяется роль и сущность музыкально-исполнительской компетентности в структуре профессиональной подготовки будушего учителя музыки. Музыкально-исполнительская компетентность рассматривается как интегративное профессионально значимое личностное качество будущего профессионала, которое определяется художественно-интерпретационными компетенциями в разных видах музыкально-исполнительской деятельности. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1536 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри музичного мистецтва та хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема.pdf | 6,18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.