Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1536
Назва: Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема
Автори: Горбенко, Олена Борисівна
Ключові слова: майбутні вчителі музики
педагогічні умови
комплексно-інтеграційна технологія
художньо-інтерпретаційні вміння
художньо-інтерпретаційний процес
музично-виконавська компетентність
Дата публікації: 2011
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Горбенко О. Б. Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 92-100.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті визначається роль і сутність музично-виконавської компетентності в структурі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Музично-виконавська компетентність розглядається як інтегративна професійно значуща якість майбутнього фахівця, яка визначається художньо-інтерпретаційними компетенціями у різних видах музично-виконавської діяльності (ru) В статье определяется роль и сущность музыкально-исполнительской компетентности в структуре профессиональной подготовки будушего учителя музыки. Музыкально-исполнительская компетентность рассматривается как интегративное профессионально значимое личностное качество будущего профессионала, которое определяется художественно-интерпретационными компетенциями в разных видах музыкально-исполнительской деятельности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1536
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.