Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1535
Назва: | Когнітивний компонент в контексті формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва |
Автори: | Гарбузенко, Лариса Володимирівна |
Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя декоративно-прикладне мистецтво художньо-естетична компетентність |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Гарбузенко Л. В. Когнітивний компонент в контексті формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Лариса Володимирівна Гарбузенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 85-92. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) Розглянуто сутність когнітивного компоненту компетентності як системи знань та розвинутих пізнавальних процесів, що кожний зокрема і всі разом забезпечують пізнання. Метою досягнення визначених цілей обрано декоративно-прикладне мистецтво як засіб формування художньо-естетичної компетентності. Розглянута технологія процесу формування художньо-естетичної компетентності, яка містить такі етапи: підготовчий, ціннісно-орієнтаційний, інформаційно пізнавальний, художньо-творчий, діяльнісно-творчий. Охарактеризовано основні моменти формування когнітивного компоненту художньо-естетичної компетентності на інформаційно-пізнавальному етапі. Окреслено, що на інформаційно-пізнавальному етапі формуються теоретичні знання, як концептуальний засіб, розвивається емоційно-чуттєва сфера та мислення, розвивається мотивація до власної художньо-естетичної діяльності. (ru) Рассмотрена сущность когнитивного компонента компетентности как системы знаний и развитых познавательных процессов, который каждый в отдельности и в совокупности обеспечивают познания. Целью достижения поставленных задач выбрано декоративно-прикладное искусство как средство формирования художественно-эстетической компетентности. Рассмотрена технология процесса формирования художественно-эстетической компетентности, которая состоит из следующих этапов: подготовительный, ценностно-ориентационный, информационно-познавательный, художественно-творческий, деятельностно-творческий. Охарактеризировано основные моменты формирования когнитивного компонента художественно-эстетической компетентности на информационно-познавательном этапе. Очерчено, что на информационно-познавательном этапе формируются теоретические знания, как концептуальное средство, развивается эмоционально-чувственная сфера и мышление, развивается мотивация к собственной художественно-эстетической деятельности. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1535 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри мистецької освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Когнітивний компонент в контексті формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.pdf | 5,19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.