Інтеграція знань та умінь учнів при використанні різних методів доведення математичних речень

Abstract
(uk) В статті досліджуються проблеми використання прямих, непрямих та спеціальних методів доведень математичних речень з метою організації інтегративної навчальної діяльності учнів.
(en) The paper investigates the problem of direct, indirect and special methods of proof of mathematical proposals to the organization of integrative learning activities of students.
Description
Keywords
узагальнення, абстрагування, формування інтегрованого образу математичного речення, класифікація, систематизація, інтегративний образ способу розв’язання задачі, інтегративний образ задачі, інтегративна навчальна діяльність, навчальна діяльність, інтегративний образ
Citation
Кушнір В. А. Інтеграція знань та умінь учнів при використанні різних методів доведення математичних речень / Василь Андрійович Кушнір, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 98. – С. 76-81.