Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1485
Назва: Інтеграція знань та умінь учнів при використанні різних методів доведення математичних речень
Автори: Кушнір, Василь Андрійович
Ріжняк, Ренат Ярославович
Ключові слова: узагальнення
абстрагування
формування інтегрованого образу математичного речення
класифікація
систематизація
інтегративний образ способу розв’язання задачі
інтегративний образ задачі
інтегративна навчальна діяльність
навчальна діяльність
інтегративний образ
Дата публікації: 2011
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Кушнір В. А. Інтеграція знань та умінь учнів при використанні різних методів доведення математичних речень / Василь Андрійович Кушнір, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 98. – С. 76-81.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) В статті досліджуються проблеми використання прямих, непрямих та спеціальних методів доведень математичних речень з метою організації інтегративної навчальної діяльності учнів.
(en) The paper investigates the problem of direct, indirect and special methods of proof of mathematical proposals to the organization of integrative learning activities of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1485
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.