Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1478
Назва: | Особливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентів |
Автори: | Гуцало, Емілія Ун-Сунівна |
Ключові слова: | тестологія педагогічне тестування специфікація стандартизація форми тестових завдань |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Гуцало Е. У. Особливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентів / Емілія Ун-Сунівна Гуцало // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 114-122. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) У статті висвітлюються проблеми педагогічного тестування, його переваги та недоліки, технології створення тестів; здійснено аналіз вимог до якості тестів та умов ефективного впровадження тестового контролю знань, подано класифікацію тестових завдань, проаналізовані помилки змісту тестів та організації тестування. (ru) В статье раскрываются проблемы педагогического тестирования, его достоинства и недостатки, технологии создания тестов; сделан анализ требований к качеству и условиям эффективного применения тестового контроля знаний, представлена классификация тестовых заданий, проанализированы содержательные ошибки тестов и организации самого процесса тестирования. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1478 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентів.pdf | 6,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.