Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1478
Назва: Особливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентів
Автори: Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
Ключові слова: тестологія
педагогічне тестування
специфікація
стандартизація
форми тестових завдань
Дата публікації: 2012
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Гуцало Е. У. Особливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентів / Емілія Ун-Сунівна Гуцало // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 114-122.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті висвітлюються проблеми педагогічного тестування, його переваги та недоліки, технології створення тестів; здійснено аналіз вимог до якості тестів та умов ефективного впровадження тестового контролю знань, подано класифікацію тестових завдань, проаналізовані помилки змісту тестів та організації тестування.
(ru) В статье раскрываются проблемы педагогического тестирования, его достоинства и недостатки, технологии создания тестов; сделан анализ требований к качеству и условиям эффективного применения тестового контроля знаний, представлена классификация тестовых заданий, проанализированы содержательные ошибки тестов и организации самого процесса тестирования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1478
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.