Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1462
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жосан, Олександр Едуардович | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-11T19:20:55Z | - |
dc.date.available | 2016-06-11T19:20:55Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Жосан О. Е. Мультимедійний навчально-ігровий посібник у контексті сучасного підручникознавства / Олександр Едуардович Жосан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 99. – С. 92-99. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1462 | - |
dc.description.abstract | (uk) Розглядаються вимоги до комп’ютерних навчально-ігрових посібників та проблеми методики їх використання в навчально-виховному процесі у контексті сучасного підручникознавства. | uk_UA |
dc.description.abstract | (ru) Рассматриваются требования к компьютерным учебно-игровым пособиям и проблемы методики их использования в учебно-воспитательном процессе в контексте современного учебниковедения. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | електронний посібник | uk_UA |
dc.subject | підручникознавство | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні дидактичні програми | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні ігри | uk_UA |
dc.subject | навчально-ігрові програми | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні навчально-ігрові посібники | uk_UA |
dc.title | Мультимедійний навчально-ігровий посібник у контексті сучасного підручникознавства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мультимедійний навчально-ігровий посібник у контексті сучасного підручникознавства.pdf | 6,33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.