Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУличний, Ігор Любомирович-
dc.date.accessioned2016-06-11T08:37:03Z-
dc.date.available2016-06-11T08:37:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationУличний І. Л. Психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення школярів / Ігор Любомирович Уличний // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 332-340.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1446-
dc.description.abstract(uk) В статті розкрито проблему професійного самовизначення учнівської молоді, проаналізовано психолого-педагогічні чинники вибору школярами майбутнього фаху. Досліджено систему ціннісних пріоритетів старшокласників при виборі майбутньої професії.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье раскрыто проблему профессионального самоопределения ученической молодежи, проанализировано психолого-педагогические факторы выбора школьниками будущей профессии. Исследовано систему ценностных приоритетов старшеклассников при выборе будущей профессии.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectсамоаналіз особистісних якостейuk_UA
dc.subjectактивізація самодіяльності особистостіuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.