Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1415
Title: Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів
Authors: Дьяконов, Геннадій Віталійович
Keywords: психотерапія
консультування
психокорекція
психодіагностика
діалогічний підхід
навчально-професійна практика
Issue Date: 2012
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Дьяконов Г. В. Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Радул В. В. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 102. – C.46-54.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: (uk) Виходячи з концепції трьох парадигм Г. Ковальова – об’єктної, суб’єктної та інтерсуб’єктної – у статті розглядається діалогічний зміст і особливості навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1415
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри практичної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.