Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1415
Title: | Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів |
Authors: | Дьяконов, Геннадій Віталійович |
Keywords: | психотерапія консультування психокорекція психодіагностика діалогічний підхід навчально-професійна практика |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Дьяконов Г. В. Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Радул В. В. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 102. – C.46-54. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | (uk) Виходячи з концепції трьох парадигм Г. Ковальова – об’єктної, суб’єктної та інтерсуб’єктної – у статті розглядається діалогічний зміст і особливості навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1415 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри практичної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Діалогічна парадигма в педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів.pdf | 6,65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.