Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМанойленко, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-06-06T18:45:21Z-
dc.date.available2016-06-06T18:45:21Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМанойленко Н. В. Формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів з основ автоматизації через інтеграційні підходи до визначення експериментальних завдань з фізики / Наталія Володимирівна Манойленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Величко С. П. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. - Вип. 72, ч. 1. – C. 79-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1389-
dc.description.abstract(uk) Інтеграція змісту експериментальних завдань з фізики і трудового навчання в процесі вивчення основ автоматизації і комп’ютеризації – вагомий чинник формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів старшої школи.uk_UA
dc.description.abstract(en) Integration of maintenance of experimental tasks f rom physics and labour studies in the process of study of bases of automation and computerizing is the ponderable factor of forming of integral polytechnic knowledges and abilities of students of senior school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectстарша школаuk_UA
dc.subjectкомп’ютеризаціяuk_UA
dc.subjectоснови автоматизаціїuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectекспериментальне завданняuk_UA
dc.subjectінтеграційний підхідuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectполітехнічні вмінняuk_UA
dc.subjectполітехнічні знанняuk_UA
dc.titleФормування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів з основ автоматизації через інтеграційні підходи до визначення експериментальних завдань з фізикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.