Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчур, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-06-05T21:50:13Z-
dc.date.available2016-06-05T21:50:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМамчур І. В. Сутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласників / Ірина Вікторівна Мамчур // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 2. – С. 8-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1376-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядаються питання сутності технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старших школярів; розкриваються психолого-педагогічні умови ефективного впровадження запропонованої технології у педагогічний процес закладів освіти.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматриваются вопросы сущности технологи игрового взаимодействия в развитии самопознания старших школьников; раскрываются психолого-педагогические условия эффективного внедрения предложенной технологии в педагогический процесс образовательных учреждений.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectстарший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.titleСутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.