Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1376
Назва: | Сутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласників |
Автори: | Мамчур, Ірина Вікторівна |
Ключові слова: | педагогічна технологія самопізнання ігрова діяльність старший шкільний вік психолого-педагогічні умови |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Мамчур І. В. Сутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласників / Ірина Вікторівна Мамчур // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 2. – С. 8-15. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) У статті розглядаються питання сутності технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старших школярів; розкриваються психолого-педагогічні умови ефективного впровадження запропонованої технології у педагогічний процес закладів освіти. (ru) В статье рассматриваются вопросы сущности технологи игрового взаимодействия в развитии самопознания старших школьников; раскрываются психолого-педагогические условия эффективного внедрения предложенной технологии в педагогический процесс образовательных учреждений. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1376 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласників.pdf | 5,84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.