Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1376
Назва: Сутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласників
Автори: Мамчур, Ірина Вікторівна
Ключові слова: педагогічна технологія
самопізнання
ігрова діяльність
старший шкільний вік
психолого-педагогічні умови
Дата публікації: 2012
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Мамчур І. В. Сутність та умови технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старшокласників / Ірина Вікторівна Мамчур // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 2. – С. 8-15.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглядаються питання сутності технології ігрової взаємодії в розвитку самопізнання старших школярів; розкриваються психолого-педагогічні умови ефективного впровадження запропонованої технології у педагогічний процес закладів освіти.
(ru) В статье рассматриваются вопросы сущности технологи игрового взаимодействия в развитии самопознания старших школьников; раскрываются психолого-педагогические условия эффективного внедрения предложенной технологии в педагогический процесс образовательных учреждений.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1376
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.