Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін

Abstract
(uk) У статті розкривається сутність діалогового принципу навчання, його значення і специфіка в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін.
(ru) В статье раскрывается сущность диалогового принципа обучения, его значение и специфика в процессе преподавания музыкально-инструментальных дисциплин.
Description
Keywords
діалогове спілкування, художньо-інтерпретаційний процес, музично-інструментальні дисципліни, індивідуально-диференційований підхід
Citation
Горбенко О. Б. Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 117-124.