Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1352
Title: | Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін |
Authors: | Горбенко, Олена Борисівна |
Keywords: | діалогове спілкування художньо-інтерпретаційний процес музично-інструментальні дисципліни індивідуально-диференційований підхід |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Горбенко О. Б. Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 117-124. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | (uk) У статті розкривається сутність діалогового принципу навчання, його значення і специфіка в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін. (ru) В статье раскрывается сущность диалогового принципа обучения, его значение и специфика в процессе преподавания музыкально-инструментальных дисциплин. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1352 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри музичного мистецтва та хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін .pdf | 5,18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.