Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1352
Title: Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін
Authors: Горбенко, Олена Борисівна
Keywords: діалогове спілкування
художньо-інтерпретаційний процес
музично-інструментальні дисципліни
індивідуально-диференційований підхід
Issue Date: 2012
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Горбенко О. Б. Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 117-124.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: (uk) У статті розкривається сутність діалогового принципу навчання, його значення і специфіка в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін.
(ru) В статье раскрывается сущность диалогового принципа обучения, его значение и специфика в процессе преподавания музыкально-инструментальных дисциплин.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1352
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри музичного мистецтва та хореографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.