Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1352
Назва: Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін
Автори: Горбенко, Олена Борисівна
Ключові слова: діалогове спілкування
художньо-інтерпретаційний процес
музично-інструментальні дисципліни
індивідуально-диференційований підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Горбенко О. Б. Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 117-124.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розкривається сутність діалогового принципу навчання, його значення і специфіка в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін.
(ru) В статье раскрывается сущность диалогового принципа обучения, его значение и специфика в процессе преподавания музыкально-инструментальных дисциплин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1352
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.