Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1338
Title: Психолого-педагогічні умови формування просоціальної поведінки у дітей молодшого шкільного віку
Authors: Калашникова, Людмила Володимирівна
Keywords: просоціальна поведінка
керована соціалізація
ціннісне ставлення до інших
суб’єкт-суб’єктна позиція
двоцентричність у системі міжособистісних стосунків
саморегуляція
Issue Date: 2012
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Калашникова Л. В. Психолого-педагогічні умови формування просоціальної поведінки у дітей молодшого шкільного віку / Людмила Володимирівна Калашникова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 208-214.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: (uk) У статті формування просоціальної поведінки розглядається як керована соціалізація особистості, проаналізовані передумови розгляду питання щодо стадіальності становлення просоціальної поведінки в онтогенезі. Обґрунтовані та систематизовані психолого-педагогічні умови, що прискорюють процес формування суспільно корисної поведінки в молодшому шкільному віці.
(ru) В статье формирования просоциального поведения рассматривается как управляемая социализация личности, проанализированы предпосылки рассмотрения вопроса о стадиальности становления просоциального поведения в онтогенезе. Обоснованы и систематизированы психолого-педагогические условия, которые могут ускорить процес формирования общественно полезного поведения в младшем школьном возрасте.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1338
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри практичної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.