Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1320
Назва: Психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОТ у навчальному процесі
Автори: Соменко, Дмитро Вікторович
Ключові слова: засоби ІКТ
комп’ютеризація навчального процесу
засоби комунікації
психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОМ
інтенсифікація процесу навчання
ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики
Дата публікації: 2012
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Соменко Д. В. Психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОТ у навчальному процесі / Дмитро Вікторович Соменко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 108, ч. 1. – С. 226-232.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті проаналізовано проблеми та перспективи використання ІКТ під час організації навчальної діяльності учнів. Виявлені основні недоліки та психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОМ у навчальний процес з фізики.
(en) The article analyzes the problems and prospects of using ICT in the organization of learning activities of students. The key weaknesses, psychological and pedagogical aspects of the introduction of computers into the learning process in physics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1320
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.