Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1310
Title: | Прикладний аспект технологій навчання у формуванні професійно-методичної компетентності вчителя початкових класів |
Authors: | Фадєєва, Тетяна Олександрівна |
Keywords: | педагогічні технології блочна структура заняття математична освіта нестандартні задачі проблемна область предметна область ігрові технології інтерактивні технології ситуаційне моделювання проектна область дидактичний концепт дидактичне проектування математика новітні технології навчання вчитель початкових класів професійно-методична компетентність технології навчання |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Фадєєва Т. О. Прикладний аспект технологій навчання у формуванні професійно-методичної компетентності вчителя початкових класів / Тетяна Олександрівна Фадєєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Величко С. П. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. - Вип. 72, ч. 2. – С. 235-239. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | (uk) У статті подаються модель формування професійно-методичної компетентності вчителя початкових класів та результати практичного впровадження новітніх технологій навчання у викладанні курсу «Методика викладання математики у початкових класах». (en) In the article the model of forming of professionally-methodical competence of teacher of initial classes and results of practical introduction of the newest technologies of studies is given in teaching of course «Method of teaching of mathematics in initial classes». |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1310 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри методик дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Прикладний аспект технологій навчання у формуванні професійно-методичної компетентності вчителя початкових класів .pdf | 180,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.