Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1308
Title: Фізичні парадокси як засіб проблемного навчання
Authors: Сальник, Ірина Володимирівна
Кузьменко, Ольга Степанівна
Keywords: фізичний парадокс
диференціація фізичної освіти
проблемне навчання
проблемне завдання
парадокс
логічний парадокс
парадоксальність
методика навчання фізики
Issue Date: 2007
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Сальник І. В. Фізичні парадокси як засіб проблемного навчання / Ольга Степанівна Кузьменко, Ірина Володимирівна Сальник // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Величко С. П. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. - Вип. 72, ч. 2. – С. 171-175.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: (uk) У статті розглядаються різні способи створення проблемних ситуацій на уроках, а також можливості використання фізичних парадоксів в умовах диференціації фізичної освіти.
(en) At the article the different methods of creation of problems situations are examined on lessons, and also possibility of the use of physical paradoxes in the conditions of differentiation of physical education.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1308
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри фізики та методики її викладання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фізичні парадокси як засіб проблемного навчання.pdf186,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.