Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСадовий, Микола Ілліч-
dc.date.accessioned2016-05-23T12:38:50Z-
dc.date.available2016-05-23T12:38:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСадовий М. І. Навчальний експеримент у системі вивчення фізики в загальноосвітній школі / Микола Ілліч Садовий // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 109. – С. 3-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1285-
dc.description.abstract(uk) На даний час залишається мало дослідженою проблема визначення системи і структури шкільного фізичного експерименту в сучасних умовах доступності до якісної освіти, врахування інформаційно-комунікаційних технологій навчання, віртуального експерименту. Дана стаття присвячена проблемі застосування системного підходу та структурно-логічного аналізу до формування шкільного фізичного експерименту.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В данное время остается мало исследованной проблема определения системы и структуры школьного физического эксперимента в современных условиях доступности к качественному образованию, учитывая информационно-коммуникационные технологии обучения и виртуальный эксперимент. Данная статья посвящена проблеме применения системного подхода и структурно-логического анализа к формированию школьного физического эксперимента.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectшкільний фізичний експериментuk_UA
dc.subjectформування вмінь і навичокuk_UA
dc.subjectструктура експериментуuk_UA
dc.titleНавчальний експеримент у системі вивчення фізики в загальноосвітній школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.