До питання визначення категорії “наукова школа” в історіографії

No Thumbnail Available
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КДПУ ім. В. Винниченка
Abstract
(uk) Розглядаються змістові параметри визначення категорії “наукова школа” в сучасній зарубіжній й вітчизняній історіографії. Аналізуються методологічні принципи наукового підходу при осмисленні цього історіографічного феномену.
(en) The contents and main parametres of the defenition of the category “scientific school” in the contemporary foreign and native historiography are regarded. The methodological principles of the scientific approach in the process of comprehension of the given historiographic phenomenon are anylised.
Description
Keywords
наукова школа, вітчизняна історіографія, зарубіжна історіографія, методологічні принципи, науковий підхід, історіографічний феномен, школа, течія, напрям, Великогерманська школа, Малогерманська школа, Синтетична школа, Школа Олара, Академічна школа, історична школа, національна ідея
Citation
Кіян О. І. До питання визначення категорії “наукова школа” в історіографії / Олександр Іванович Кіян // Наукові записки КДПУ. Серія: Історичні науки / ред. В. М. Філоретов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – Вип. 10. – С. 100-105.