Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрозан, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-04-19T20:29:18Z-
dc.date.available2016-04-19T20:29:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГрозан С. В. Застосування проблемних ситуацій у формуванні професійно-творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва / Світлана Вікторівна Грозан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 211-219.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1068-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядаються можливості розвитку професійно-творчого мислення майбутніх учителів музичного мистецтва засобами проблемного навчання. Доведено, що проблемне навчання формує інтерес до виконавської діяльності. Визначено, що основною умовою створення проблемної ситуації є наявність протиріччя або невідповідальності. Пропонуються деякі прийоми, на підставі яких можна створити проблемну ситуацію.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматриваются возможности развития профессилнально-творческого мышления будущих учителей музикального искусства средствами проблемного обучения. Доказано, что проблемное обучение формирует інтерес к исполнительской деятельности. Определено, что основным условием создания проблемной ситуации есть наличие противоречий или несоответствий. Предлагаются некоторые приемы, на основании которых можно создать проблемную ситуацию.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article examines the possibilities of development professionalno creative thinking of future teachers of musical art means of problem -based learning. It is proved that the problem training forms interes to performing activity. Determined that the main condition for the establishment of a problem situation is the presence of a conflict or inconsistency. Some techniques on the basis of which you can create a problem situation. It is determined that the main function of the problem situation is to create a specific psychological state student that occurs in the process of solving the problem, for which there is no ready means of solution. It is determined that for problem-based learning is that knowledge and methods of their activity does not rise in finished form, not offered to certain rules and instructions of the task solution, and all of the content of education is to stimulate the search activity of the student.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectпрофесійно-творче мисленняuk_UA
dc.subjectбудущий учитель музыкального искусстваuk_UA
dc.subjectпроблемное обучениеuk_UA
dc.subjectпрофессионально -творческое мышлениеuk_UA
dc.subjectproblem traininguk_UA
dc.subjectthe future teacher of musical artuk_UA
dc.subjectprofessional and creative thinkinguk_UA
dc.titleЗастосування проблемних ситуацій у формуванні професійно-творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.