Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1067
Назва: Індивідуально-диференційований підхід у процесі формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього учителя музичного мистецтва
Автори: Горбенко, Олена Борисівна
Ключові слова: індивідуалізація диференціація
майбутній вчитель музики
інструментально-виканавська компетентність
диференціація навчання
принцип індивідуалізації
індивідуальний підхід
индивидуализация
инструментально-исполнительская компетентность
дифференциация обучения
принцип индивидуализации
дифференцированный подход
индивидуальный подход
дифференциация
individualization
performing instrumental competence
differentiation studies
the principle of individualization
a differentiated approach
individual approach
differentiation
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Горбенко О. Б. Індивідуально-диференційований підхід у процесі формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього учителя музичного мистецтва / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 204-211.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розкривається зміст і сутність понять індивідуальний та диференціальний підходи. Розглядається проблема використання та впливу принципу індивідуально-диференційованого підходу у процесі формування інструментально-викановської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва.
(ru) В статье раскрывается содержание и сущность понятий индивидуальный и дифференцированный подходы. Рассматривается проблема использования и влияния принципа индивидуально-дифференцированного подхода в процессе формирования инструментально-исполнительской компетентности будущих учителем музыкального искусства.
(en) Theartic lereveals the content and nature of individual concepts and different approach. The problem of the use and impact of the princile of individual and differentiated approach to the process of instrumental performance competence of future teachers of music. The use of individual and differentiated in the the process of formation of instrumental performing competence of the future teachers of musical art, is one such organization of pedagogical influence, which implies taking into account individual characteristics, diagnosis personal-typological characteristics and abilities of students, introduction of innovative pedagogical technologies, the art of interpretation tasks of varying complexity, providing possibilities of choice of individual learning path for self-realization and self-expression of students in the field of music and performing arts
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1067
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.