Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1056
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусєва, Катерина Василівна-
dc.date.accessioned2016-04-19T20:22:36Z-
dc.date.available2016-04-19T20:22:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГусєва К. В. Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Катерина Василівна Гусєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 264-270.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1056-
dc.description.abstract(uk) У статті наголошується, що вчитель образотворчого мистецтва виступає носієм не лише спеціальних знань та умінь, але і носієм духовних цінностей. Духовне збагачення і вдосконалення кожної особистості відбувається протягом всього життя в тому числі і в процесі навчання. Гуманізація освіти та естетичне виховання спрямовано на формування гармонійної цілісної особистості, загальнокультурний її розвиток. Засобами естетичного виховання в мистецтві виступає художній образ. Художній образ є відображенням дійсності яке містить в собі не лише суб’єктивний досвід автора, його розуміння та відношення до об’єктів дійсності, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей соціуму загалом. На їх базі і формується всебічно та гармонійно розвинута особистість із вищими моральними цінностями, естетичними канонами та ідеалами.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье делается акцент на то, что учитель изобразительного искусства выступает носителем не только специальных знаний и умений, но и носителем духовных ценностей. Духовное обогащение и совершенствование каждой личности происходит на протяжении всей жизни в том числе и в процессе обучения. Гуманизация образования и эстетическое воспитание направлены на формирование гармоничной целостной личности и ее общекультурное развитие. Средством эстетического воспитания в искусстве выступает художественный образ. Художественный образ является отражением действительности, которое содержит в себе не только субъективный опыт автора, его понимание и отношение к объектам действительности, но и отпечатки культурно-исторического опыта, эстетических ценностей социума в целом. На их базе и формируется всесторонне и гармонично развитая личность с высокими моральными ценностями, эстетическими канонами и идеалами.uk_UA
dc.description.abstract(en) Importance of education in society is determined by the need to raise the national consciousness of the saved and nurturing genuine citizen. Spiritual enrichment and improvement of each individual occurs throughout life including during training. Spirituality determines the direction of all mental, emotional, sensual, strong-willed human qualities and its ability to self yourself as a person. Master of Fine Arts acting carrier not only specialized knowledge and skills, but also a bearer of spiritual values. Humanizing education and aesthetic education aims at forming a harmonious whole person, her general cultural development. Art is an integral part of spiritual culture, a reflection of the artistic representations of the human form of the world of reality. The means of aesthetic education in the art of acting artistic image. Artistic image is a reflection of reality, which contains not only the subjective experience of the author, and understanding related to the objects of reality, but the prints are of cultural and historical experience, the aesthetic values of society as a whole. At their base is formed fully and harmoniously developed personality with higher moral values, aesthetic canons and ideals.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectхудожня творчістьuk_UA
dc.subjectхудожній образuk_UA
dc.subjectемоційно-чуттєве началоuk_UA
dc.subjectнародне мистецтвоuk_UA
dc.subjectетнічне мистецтвоuk_UA
dc.subjectдуховностьuk_UA
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectхудожественное творчествоuk_UA
dc.subjectхудожественный образuk_UA
dc.subjectэмоционально-чувственное началоuk_UA
dc.subjectнародное искусствоuk_UA
dc.subjectэтникаuk_UA
dc.subjectspiritualityuk_UA
dc.subjectaesthetic educationuk_UA
dc.subjectartistic creationuk_UA
dc.subjectartistic imageuk_UA
dc.subjectemotional and sensual principleuk_UA
dc.subjectfolk artuk_UA
dc.subjectethnic artuk_UA
dc.titleРозвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.