Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯненко, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2016-04-19T20:21:16Z-
dc.date.available2016-04-19T20:21:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯненко О. І. Естрадно-виконавська діяльність як фактор формування проесійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Оксана Іванівна Яненко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 254-264.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1055-
dc.description.abstract(uk) У статті розкрито можливості використання системи формування професійної мобільності педагога-музиканта в класі естрадного співу в процесі створення студентами власних творчих проектів. Реалізація педагогічних умов і технології формування професійної мобільності майбутніх педагогів-музикантів суттєво стимулюють розвиток внутрішньої потреби в професійній мобільності, сприяє опануванню студентами комплексу знань, необхідних для формування професійної мобільності в навчальному процесі.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье раскрыты возможности использования системы формирования профессиональной мобильности будущего педагога-музыканта в классе эстрадного пения в процессе создания студентами собственных творческих проектов. Реализация педагогических условий и технологии формирования профессиональной мобильности будущих педагогов-музыкантов существенно стимулируют развитие внутренней потребности в профессиональной мобильности, способствует освоению студентами комплекса знаний, необходимых для формирования профессиональной мобильности в учебном процессе.uk_UA
dc.description.abstract(en) The paper surveys the possibilities to employ the system of shaping professional mobility of a future teacher-musician within a variety show class by inducing students to create their own original projects. Implementing grounded pedagogical conditions and the technologies of shaping professional mobility of future teachers-musicians sufficiently stimulates the development of the inner need of professional mobility, assists students in acquiring knowledge, essential for shaping professional mobility within university training process; inspires flexibility, critical and creative thinking, resolution, determination, independence, initiative, as well as promotes practical skills in projecting own professional development, there through stimulating the development of professional mobility of future experts. Professional mobility is an integral part of an expert professional readiness, which defines the mechanism of a personality adaptation providing coordination of separate components of professional development, the ability to adjust to new working conditions. Having examined psychological- pedagogical publications on professional mobility, having analyzed the results of the stating period of the experiment, and considered the pedagogical conditions of professional mobility formation of prospective music teachers, as well as the own working experience at the Music sub department of the Art Department of Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko Pedagogical University, we have created an organizational-pedagogical model of professional mobility formation of prospective music teachers. We see the former as an integral system with functionally important elements.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільність фахівця-музикантаuk_UA
dc.subjectтворче самовираження система ефективного розвиткуuk_UA
dc.subjectмайбутній педагог-музикантuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectсистема эффективного развития профессиональной мобильности специалиста-музыкантаuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectпрофессиональная мобильность будущего педагога-музыкантаuk_UA
dc.subjectтворческое самовыражениеuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectprofessional training of a future teacher-musicianuk_UA
dc.subjectcreative self-actualizationuk_UA
dc.subjectsystem of efficient developing professional mobility of a music expertuk_UA
dc.titleЕстрадно-виконавська діяльність як фактор формування проесійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.