Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідич, Галина Степанівна-
dc.date.accessioned2016-04-18T09:40:25Z-
dc.date.available2016-04-18T09:40:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДідич Г. С. Особливості формування загальноестетичної культури підлітків засобами музики / Галина Степанівна Дідич // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 73-79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1052-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядаються особливості формування загально-естетичної культури підлітків через формування свідомості, світогляду, різнобічних знань (морально-етичних, естетичних), відповідних поглядів, ідеалів, смаків, переконань, культури розумової праці.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматриваются особенности формирования обще-эстетической культуры подростков через формирование сознания, мировоззрения, разносторонних знаний (нравственно-этических, эстетических), тождественных взглядов, идеалов, вкусов, убеждений, культуры умственного труда.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article discusses features of the formation of general aesthetic culture of teenagers through the formation of consciousness, ideology, diverse knowledge (moral, ethical, aesthetic) of relevant views, ideals, tastes, beliefs, culture, knowledge workers. We also consider the structure of aesthetic taste, which based on the experience of aesthetic perception of emotional experience, judgment, evaluation, breadth of artistic views, interests, needs, enriching the artistic and aesthetic experiences of adolescents. The structure of aesthetic taste directly based on the experience of aesthetic perception in the emotional experience, judgment, evaluation, breadth of artistic views, interests, needs, and concentration of artistic and aesthetic experience of the students, students ' ability to select and creatively to the phenomena of art and reality. The main aspects of formation of the General aesthetic culture teenagers were lit in the historical and aesthetic, art, psychological and philosophical views. The main features inherent in this issue, was formed in such points of view as universal human values, people's origins education and a combination of all of these with the development of moral and aesthetically-beautiful in the upbringing of schoolchildren.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectестетична культураuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectестетичний смакuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectэстетическая культураuk_UA
dc.subjectмузыкаuk_UA
dc.subjectвосприятиеuk_UA
dc.subjectэстетический вкусuk_UA
dc.subjectвоспитаниеuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectподросткиuk_UA
dc.subjectaesthetic cultureuk_UA
dc.subjectmusic experienceuk_UA
dc.subjectperceptionuk_UA
dc.subjectaesthetic tasteuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectteensuk_UA
dc.titleОсобливості формування загальноестетичної культури підлітків засобами музикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.