Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1051
Title: Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво»)
Authors: Черкасов, Володимир Федорович
Keywords: художньо-естетичне виховання
зображальність у музиці
виражальність у музиці
жанри мистецтва
види мистецтва
маршовість
естетичне виховання
музика
музичне мистецтво
мистецтво
народна музика
пісенність
танцювальність
types and genres of art and figurativeness and expressiveness in music
art music
music
song
folk music
march
dance
art and aesthetic education
Issue Date: 2014
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Черкасов В. Ф. Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво») / Володимир Федорович Черкасов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 65-73.
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: (uk) У статті обґрунтовано мету, завдання, зміст і принципи початкової, базової та повної середньої освіти, які уможливлюють нові підходи до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання молоді.
(ru) Статья посвящена обоснованию цели, задач и принципов начального, базового и полного среднего образования, которые определяют новые подходы к решению задач художественно-эстетического воспитания молодежи.
(en) In the article the purpose, objectives, content and principles of primary, basic and secondary education to national standards of primary, basic and secondary education, aimed at solving problems of secondary schools second and third degree. In addition, the main effect characterized musical and pedagogical techniques, among which are: the perception of music, vocal and choral work, musical-theoretical training, improvisation, playing musical instruments, movement to music, the development of music and creativity, formation music culture and intellectual and artistic thinking. We proved the influence of different types and genres of music on the artistic and aesthetic education of youth.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1051
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри музичного мистецтва та хореографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.